Newsy z HR2022 odcinek 6

Dzień dobry!
Do naszego spotkania został niecały miesiąc, dlatego najwyższy czas odkryć wszystkie karty 🙂 Po godzinach układania programu i niecierpliwym wyczekiwaniu na ostateczne potwierdzenia prelegentów z dumą możemy ogłosić program konferencji HR2022.
Łącznie wystąpi na niej 67 prelegentów w 4 równoległych sesjach. To świetni eksperci w swoich obszarach, którzy zaproponowali bardzo konkretne i mocne wystąpienia z różnorodnych obszarów świata HR. Czasem z pewnością trudno będzie wybrać sesję, ale na szczęście wszystko będzie nagrywane, żeby nikt na konferencji nie czuł FOMO 🙂
Opowieści zza kulis ciąg dalszy 😊 W trakcie rozmów z potencjalnymi Partnerami urzekła mnie otwartość i życzliwość, z jakimi się spotkałem. Myślę, że to główny powód, dla którego miałem siłę, żeby rozwijać projekt dalej i też główny powód tego, że konferencja staje się faktem!
Zauważyłem, że osoby projektujące narzędzia HR są mocno podobne do tego, co tworzą😀. I tak Ania z Grywit jest osobą pełną energii i kreatywności, Krzysztof z TimeCamp jest osobą zorganizowaną i szybko odpowiadającą na maile (:D), a Piotr z TeamToolbox jest ponadprzeciętnie proaktywny we współpracy 🙂
O ich narzędziach możesz poczytać w podlinkowanych artykułach na moim blogu 🙂
Jest jeszcze jedna ważna kwestia, którą chciałbym z się z Tobą podzielić..
Od początku pracy nad tą konferencją chodził mi po głowie pewien pomysł, który postanowiłem odważyć się zrealizować😊 Jeśli śledzisz moje działania w mediach społecznościowych, to pewnie wiesz, że oprócz działalności szkoleniowej dużo energii wkładam też w projekty, które mają choć trochę zmienić świat na lepsze.
Konferencja HR2022 dzięki temu, że gromadzi topowe umysły i dzięki temu, że będzie dostępna dla wszystkich za darmo, z pewnością zrobi wiele dobrego dla pracowników w całej Polsce, ale myślę, że możemy zdziałać jeszcze więcej. Dlatego w trakcie zapisów do udziału na żywo w konferencji będziemy prowadzić zbiórkę, z której 100% środków zostanie przeznaczona na cele społeczne. Jakie cele? Nad tym jeszcze myślimy. Zależy nam, żeby cel był powiązany z misją HR i żeby mieć transparentność w kwestii wydatkowania środków.
Jeśli znasz fundację, lub organizację, która zrobiłaby dużo dobrego przy dodatkowym zastrzyku gotówki – możesz podesłać swoje propozycje pod moim postem na LinkedIn.